SiGadis hijau

Selasa, 11 Jun 2013

tiru diet selebriti....(^_-)





 assalamualaikum semua....huhuhu...berat badan????
sebagai org perempuan..kita selalu risau akan kenaikan berat badan..jd..gadishijau ingin berkongsi sedikit tips darpda beberapa selebriti........jom..


                                                "saya tidak kisah makan malam, tapi saya
jessica alba
 hanya akan makan separuh pinggan shj. 
saya akan menolak pencuci mulut dan roti2
 yg terlalu kaya dgn gandum drpd menu diet sy.
namun jika keinginan itu datang, saya hanya 
akan makan kek coklat shj."












rani mukherjee
         "tiada lagi makanan berminyak! hanya
 kerana  ingin kurus dan sihat secara
 semula jadi, saya   juga tidak mengambil gula dalam menu diet saya.  sebagai org india, sukar untuk saya mengelak drpd makan tepung. kalau memasak pun, saya cuba  mencari resipi yg tdk menggunakan minyak.."






heidi klum




      "saya mengamalkan diet utk kekal langsing
       dgn minum susu shake protein serta makan 
       telur putih ketika bersarapan pagi. manakala
            utk tengah hari, saya gemar makan 
                 sayur-sayuran dan sedikit hirisan daging
            selain  makan banyak brokoli..."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan